Viser arkivet for september, 2010

Programmet til Fantasigründerskolen er klart

Endeling kan programmet til "Fantasigründerskolen ":http://fantasigrunderskolen.origo.no/leses på nettsidene. Med et solid ledelseskurs vil skolen utvilsomt produsere nye Fantasigründere som kan jobbe for å skape flere Fantastiske arrangementer i Norge.

Deltakerne skal blant annet få være med på verksteder i motivasjon, prosjektteori, prosjektmål, suksessfaktorer og arbeidsplanlegging. Verkstedene gir både teori og praktisk trening, og etter 4 dager skal deltakerne ha videreutviklet sine evner til å lede et solid prosjekt.

Påmelding til Fantasigründerskolen er åpen, og det koster bare 200 kr å være med. Da er reise, opphold, kurs og alle måltider inkludert.

Fantasigründerskolen har åpnet påmelding!

Er du er ung, motivert, og har lyst til å være med å skape noe? Da er Fantasigründerskolen et sted for deg. 7-10. Oktober arrangerer Fantasiforbundet sitt første ordinære Fantasigründerseminar, både for aktive i prosjektene og andre.

Fantasigründerskolen er en annerledes organisasjonsskole hvor prosjektarbeid står i fokus. Som deltaker kan man være med på kurs i alt fra søknadsskriving og PR til økonomikontroll og ressursbruk til praktisk fiksing og fremdrift i et prosjekt.

På Fantasigründerskolen kan man velge hvilken del av en prosjektgruppe man ønsker å spesialisere seg inn mot: Formeren, Fikseren eller Realisten. Alle rollene er viktige i et prosjekt, og alle må være til stede for et vellykket resultat. I tillegg vil alle i fellesskap få være med på kurs og verksteder i genrelt prosjektarbeid og ledelse.

Fantasiforbundet lover en helg full av morro, læring og nye inspirasjoner. Enten du har erfaring fra før eller er helt fersk, er det Fantasigründerskolen et sted hvor du vil møte andre skapere som vil dele av sine egne gode ideer og erfaringer, og et sted hvor du vil få nye gode venner som du kan gå sammen med for å sette nye eller gamle drømmer til livs. Og dersom du etter å ha vært med på Fantasigründerskolen velger å starte et nytt prosjekt under Fantasiforbundets banner vil du få hjelpen og oppfølgingen du selv mener du trenger hele veien igjennom.

Fantasigründerskolen handler om lek, læring og et ønske om å forme samfunnet man lever i selv.

Besøk http://fantasigrunderskolen.origo.no for å lese mer om program og påmelding til helga.